Att förstå sig på ny mobil och dess funktioner..

Här ska fotas outfits och annat till bloggen tänker jag..Med nyinköpt mobil med  en massa effekter, bland annat så har jag en urtjusig bakgrund  som skiftar färg på himmelen beroende på om det är dag eller kväll.
Tror ni jag förstår mig på den? Nu har jag setat här och kämpat i två timmar, för att försöka fatta hur man överför bilder från luren till datan...snart ställer jag mig helt enkelt och hoppar på den!!!
Flashig som attans i svart och guld...Urtjusig med andra ord MEN......
Läs beskrivningen säger sonen i telefonen..
KOM HIT!!! säger jag...


Kommentarer
Postat av: Att ha det gott

Heja dig

det måste lösa sig så att du kan visa outfits

Då ska jag länka till dig KRAM

2009-06-02 @ 14:53:19
URL: http://rubinen777.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0