Burr!!

I dag är det ett riktigt  burrväder..Lilla Tanja frågade efter vantar när vi var på väg till skolbussen, jag har ju packat ner alla vintermössor, vantar etc..vantar i Juni? Blåser gör det ochså..I dag ska jag försöka städa lite , och tvätta ett par maskiner, kanske baka nåt gott? Dom här bull/ muffins formarna från www.nordljus.net/  är väl fina.. en nätbutik med sååå mycket fint till hemmet.



Den här fina kannan serverar jag gärna saft ur på min altan i sommar..jag tror att saften blir liksom lite godare då?


Näää, nu ska jag käka lite frukost.. så ses vi senare..


Kommentarer
Postat av: Att ha det gott

Fina saker

tipsar snart om din blogg

2009-06-04 @ 10:29:03
URL: http://rubinen777.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0