Det vart lite shopping..dagens outfit..

Städningen som jag skulle fixa med underdagen slutade tvärt vi lunchtid, för då ringde det en kompis och frågade om jag ville hänga med till Gränby centrum en sväng...och det är ju mycket roligare än att städa så jag hängde på.
Hittade en urfin kjol med tyll och läckert skärp ala femtiotal åt Tanja som ska gå på sin första skolavslutning nästa fredag.

Dagens outfit är  mina svarta favvo-jeans från Gina- tricot, och en gulig top från samma ställe,
Det läckra skärpet är inköpt i Stockholm i en bustik som jag inte minns vad den heter...






Nu knorrar det i magen , och det luktar gott från köket av en enkel köttgryta med Ris..(sonens favorit)
Tjingeling!!

Kommentarer
Postat av: Att ha det gott

Åhh så fin Tanja blir Vad ska hon ha till?

Du är snygg som vanligt

2009-06-04 @ 17:41:19
URL: http://rubinen777.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0