Tisdag idag...

Och ingen dagens outfit  igår blev det heller. men jag kände inte för det helt enkelt, den var allvarligt inte så mycket att se heller, då jag strosade runt hela dagen i en gammal sliten t-shirt och pyamasbyxor,
Idag har jag varit barnvakt åt gulligaste Tjalve en stund på morgonen, när hans mamma lämnade övriga ligan på dagis.
Pernilla (Tjalves mamma) är en mycket god vän till mig, och vi träffas varje dag , vi bor ju grannar ochså..
Pernilla har haft mycket sorg i sitt liv, hon är 27 år och har 4 barn, hon blev plötsligt änka då hennes man omkom i en tragisk olycka på jobbet. Nu har hon funnit kärleken igen, och därmed fick hon lilla Tjalve som föddes i vecka 30.
Pernilla har börjat blogga www.fyrabarnsmorsainytorp.blogg.se titta in till henne, ge henne liten uppmuntrande kommentar..det behöver hon..hon har det inte så roligt  i livet just nu..


Kommentarer
Postat av: Maria

Tisdag, hjärtat. Det är tisdag idag.

2009-06-09 @ 09:51:57
URL: http://princessjinx.blogg.se/
Postat av: Att ha det gott

Här har jag suttit sedan halv sju

Det har blivit rena byggarbetsplatsen utanför mig MORR

2009-06-09 @ 10:04:49
URL: http://rubinen777.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0