Solen kom tillbaka.. och dagens outfit...

På eftermiddagen  kom solen på besök och så även min granne och hennes busungar lea, Tyr och Tjalve.
Vi tog en fika ute på altan, och vart underhållna av lea som rockade loss för oss..


min vän pernillas (grannen) barn är verkligen urgulliga...



vacker utsikt från min altan...sommaren är verkligen vacker...



Eftersom jag lovat att fota dagens outfit så fick grannen ställa upp med fotografering...
jag i min flashiga Royal Kitty top, och helt vanliga jeans från H&M...



Tjingeling på er...


Kommentarer
Postat av: Att ha det gott

Fint

så härligt det ser ut där hos dig

2009-06-03 @ 17:16:35
URL: http://rubinen777.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0