Sallad och ny klänning...

Godmorgon eller Godlunch kanske man skulle säga..I morse var jag verkligen så trött  så jag segade mig ut med Tanja till skolbussen i tofflorna?? tur att man bor mitt i skogen..efter hemkomst så la jag mig att sova en stund till, och vaknade halv 12!!! så länge har jag inte sovit på säkert 15 år...Hungrig som en varg var jag ochså så jag slängde ihop en sallad som anjöts tillsammans med  kopp Te.



medans jag satt och njöt av min goda sallad så  surfade jag in på H&M.

Jag är på jakt efter en klänning, men har inte lyckats att hitta nån som jag tycker är ok.

jag är ju så himla rädd för färger, oftast när jag handlar så blir det svart, men så hittade jag den här som jag tyckte var

helt ok.så nu är den på väg hem till mig. Lagom mönstrad, och grönt är ju alltid skönt!



Kommentarer
Postat av: Att ha det gott

Den kommer du att bli jätte snygg i

2009-06-03 @ 13:55:46
URL: http://rubinen777.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0