Prickig dag..

Idag har vi regnigt och kyligt väder här i Uppland, Tycker jag bara är sköt med lite svalka efter ett par dagar med kanonvärme. Dagen ser ut så för mig att jag är barnvakt åt grannens ungar eftersom dom är på sjukhuset hela dagen med ett av dom andra busfröna .tanja är i skolan som vanligt, jag trodde det skulle bli vilda protester på morgonen när hon vaknade och fick se sin bästa kompis Lea här ( ett av busfröna) men faktist inte....

Idag känner jag för att vara prickig!
Prickigt är alltid snyggt och jag gillar verkligen den här klänningen från Kappahl. Modellen är perfekt för såna som jag med breda höfter. Gummistövlarna från Asos är helt coola min stil,  ochså en fin cardiigan som denna från Lindex, ochså ett flashigt paraply med självlysande stjärnor till det...



Klänningen tycker jag även är jättefin till kvällen med ett par shyssta skor till som dessa som jag bara inte kunde motså
från H&M...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0